Hallottam egy trükköt, amelyet házeladásnál vetett be az illető: frissen sütött kenyérrel várta a vevőket. Nem csak a látvány, a rendezettség számít, egy lakás otthonosságát az illatok is meghatározzák. Erre játszott rá.
Persze ez már akkor fontos, ha valaki eljön megnézni az árult ingatlant, és ahhoz nem csak megfelelő ár, de figyelemfelkeltő leírás és jó fotók is kellenek.
Utóbbi kettő igaz az autóhirdetésekre is. Megfelelő kép nélkül jelentősen romlik az esélye, hogy eladjuk a kínált kocsit. Pont ezért nem mondható túl szerencsésnek ennek a Suzukinak a hirdetése. Az mindenképpen kiderül, hogy zöld színű a Splash, de részleteket aligha tudunk meg, nemhogy a kisebb sérülések nem azonosíthatók, de egy komolyabb törés részletei sem, pedig a fél orra hiányzik a kocsinak.
Néhány percig agyaltunk azért, hogy miért a telefon képernyőjét fotózta le a hölgy. Arra jutottunk, hogy nem tudta letölteni a képeket, és inkább a számítógépre kötött webkamerának mutatta meg fotóit. Reméljük, előbb-utóbb kap segítséget, akár egy USB kábelt, akár Google-szinkronizációt használva.
Maguk a képek sem túl szerencsések, félig van csak rajtuk a kocsi. Itt találtok néhány trükköt az autófotózáshoz. Ha pedig valakit a Suzuki Splash érdekli, az erre a linkre kattintva olvashatja a Vezess tesztjét a modellről.