Először láthatta a nagyközönség mozgásban a Chevrolet Corvette ZR1-est a Detroit-ban rendezett Indy 500-as futam elején, ami igazán stílusos premier lett volna az erős amerikai sportkocsinak, de végül csúnya zakó lett belőle. A debütálás egészen másképp lett emlékezetes, mint ahogyan azt először gondolták. Még a verseny kezdete előtt a mezőnnyel együtt körözött a pályán a Corvette, egy kanyarban azonban kitört az autó hátulja, így:

Falnak csapódott a felvezető autó az Indy 500-on 1

Valószínűleg sokan szurkoltak a Corvette ZR1-nek és pilótájának, de az autó végül menthetetlen volt és egyenesen a betonfalba csapódott, amit videón is megörökítettek. Ahogyan az szokás, a rajtrácsra még nem profi pilóta, hanem egy híresebb emberke vezeti fel a mezőnyt, ebben az esetben is ez történt. A General Motors egyik magasabb beosztású tagja, Mark Reuss dobta el a Corvette-t.

A Chevrolet Corvette ZR1-es még utoljára az orrában hordja a motorját, mely 6,2 literes, kompresszoros V8-as 765 lóerővel és rengeteg, 969 Nm nyomatékkal. Gyorsulási adatok egyelőre nem ismertek, de a végsebesség 338 km/óra. Az aerodinamikailag jelentősen továbbfejlesztett autót a kedves vásárlók megrendelhetik automata vagy akár hétgangos kéziváltóval is.

Falnak csapódott a felvezető autó az Indy 500-on 9