Kétszer ötven az száz: a Nissan a fél évszázados Italdesign gondjaira bízta idén ötven éves legendáját. Az eredmény egy egészen elképesztő autó, szürke/arany színben.
Kezdetnek 54 mm-rel lesüllyesztették GT-R50 tetejét, és még azon belül is behorpasztották és aranyszínűre festették a tetőlemez középső részét. A hátsó ablak hosszabban, mélyebbre nyúlik, mint a szériakivitelnél, és a klasszikus hátsó lámpatesteket is újragondolták. Eltérő méretű, egyedi felnik és méretes hátsó szárny teszi teljessé a képet.
Az utastérben kétféle karbon felülettel találkozunk, az üléseket Alcantara és finom olasz bőr borítja, minden fekete, kivéve az ajtókat, a műszerfalat és a kapcsolókat borító aranyat. Az Alcantarába vont kormány is egyedi, küllői szénszálas kompozitból készültek.
A GT-R Nismo alapjaira felhúzott autó motorját alaposan felpaprikázták: GT3 versenyturbókat szereltek fel, nagyobb intercoolerekkel, kicserélték a főtengelyt, a dugattyúkat, a hajtókarokat és a csapágyakat. A vezérműtengelyek élesebbek, módosították a befecskendezőket, optimalizálták a gyújtást, átdolgozták a szívórendszert és a kipufogót.
Mindezek után a teljesítményt 720 lóerőre becsülik, a nyomaték valahol 780 Nm-nél van. A váltómű megerősített, hatfokozatú szekvenciális darab, a differenciálműveket és hajtótengelyeket robusztusabbra cserélték.
A futómű is új, fokozatmentes állítható Bilstein lengéscsillapítókkal. A fékeket a Brembo szállítja, elöl hat-, hátul négydugattyús nyergekkel. A Michelin Pilot Super Sport abroncsok elöl 255/35 R21, hátul 285/30 R21 méretűek.
A GT-R50 egyelőre prototípus, gyártásáról nem nyilatkozott a Nissan.