M mint mobilitás: egyetlen betű jelzi azt az új márkát, amellyel a Volvo Cars egy eddig nemigen létező – legalábbis az autógyártók által hanyagolt – piacra: a közösségi autómegosztás köreibe kívánnak beférkőzni.
A ’Mozgás szabadsága’ jelszó égisze alatt biztosítandó szolgáltatást a Volvo szerint az teszi mássá és többé, mint a konkurensek hasonló megoldásait, hogy ők „nem a tömegközlekedés és a taxi alternatívájaként képzelik el magukat”, hanem figyelembe veszik a jelenleg még autót vásárló ügyfelek igényeit, szokásait és elvárásait, és ezeket igyekeznek megvalósítani egy olyan konstrukcióban, amely nem feltételezi az autó birtoklását.
A Volvo nem próbálja feltalálni a spanyolviaszt: partnere az a Sunfleet, amely Svédországban már 20 éve foglalkozik a témával, és 1700 autóból álló flottájuk évi 50 ezer tranzakciót szolgál ki. A Volvo 2019-re beolvasztja a Sunfleetet, így fogja annak teljes know-how-ját és adatbázisát felhasználva elindítani a szolgáltatást Európában és az USA-ban.