A Boba Motoring építéseiben az a jó, hogy az őrült teljesítmény ellenére próbálnak közel maradni a gyári megjelenéshez. Nem egy térhálós acélvázra borított vékony műanyag héj emlékeztet a Volkswagen Golf II-esre, ez a bódé még eredeti, és ami igazán megdöbbentő, hogy a biztonságra is fittyet hánynak a srácok. Sehol egy bukócső vagy versenyülés, szög gyári a belső, ami elég meredek egy olyan hajtáslánccal párosítva, ami 5,4 másodperc alatt lő ki 200 km/órára, és a végsebessége valahol 340 km/óra felett van.
Láttuk már többször ezt a konfigurációt, legutóbb 1233 lóerőnél jártak, és ez a szám most sem változott (sőt egy elkapott Facebook-komment szerint visszavették 1050 lóerőre), az eredmények mégis jobbak. Akkor 2,53 mp volt a százas sprint, most 2,1 másodperc. A titok? Az új váltó! Sikerült olyan duplakuplungos DSG-t összelegózniuk, ami elbírja ezt a bődületes teljesítményt, így nincs torpanás a gyorsulásban.
1/4: 8,67 s @ 267,9 km/h
0-100km/h: 2,1 s
0-200km/h: 5,4 s