Nem sokat teketóriázott a Harley-Davidson: összerakott egy haditervet a jövő meghódítására és kicsapta a nagyközönség elé az asztalra egy összeszedett sajtóközlemény formájában. Íme, néhány kép a jövő H-D-iről:
Ez pedig a pedánsan pontokba szedett jövőkép:
- A vállalat a nehézsúlyú motorkerékpárok piacán megszerzett vezető szerepét tovább bővíti, folyamatosan fejlesztve a legkorszerűbb, technológiailag fejlett Touring és Cruiser motorkerékpárokat;
- Bemutatják az új moduláris 500–1250 köbcentis motorkerékpárok középsúlyú platformját, amely 3 különböző kategóriát és 4-féle hengerűrtartalmat ölel át. Első modelljei az Adventure Touring modell, a Harley-Davidson Pan America™ 1250, az 1250 cm3-es Custom modell, valamint a 975 cm3-es Streetfighter;
- Kifejlesztenek egy kényelmesen kezelhető, kis hengerűrtartalmú (250–500 cm3) motorkerékpárt az ázsiai fejlődő piacok számára egy ázsiai gyártóval kötött, tervezett stratégiai szövetség keretében;
- Vezető szerepre törnek az elektromos motorkerékpárok piacán azáltal, hogy 2019-ben forgalomba hozzák a Harley-Davidson első elektromos motorkerékpárját, a LiveWire-t. A LiveWire-t 2022-ig további modellek követik, amelyek a portfóliót könnyebb, kisebb és olcsóbb termékopciókkal egészítik ki.
Esküszöm, mintha nem is egy közlemény lenne, hanem egy véletlenül kiszivárgott középtávú üzleti terv – mindenesetre itt van, megkaptuk, közöljük, ezek lesznek a jövő Harley-Davidsonjai.