A Forma-1 jelenleg hivatalosan a 2020-23-as időszakra keresi kizárólagos gumiszállítóját, ám szóbeszédek szerint nem kizárt, hogy valamikor a jövőben újra több gyártó versenyezzen egymással a sportágban.
Az F1-nek 2011 óta szállító, és a következő tender fő esélyesének is számító Pirelli motorsportfőnöke, Mario Isola azt mondja, részükről nem lenne akadálya annak, hogy riválisokkal együtt legyenek jelen a száguldó cirkuszban:
„Ha úgy döntenek, hogy visszatérnek ehhez a felálláshoz, ahogy már korábban is mondtuk, mi készen állunk az új kihívásra. Új kihívás lenne, hiszen kizárólagos szállítóként megvannak a célok: ugyanolyan gumit szállítani mindenkinek, hogy működhessen a magas kopás. Ha versenyről van szó, akkor viszont a teljesítmény a cél. Persze, a biztonság mindig cél, de aztán akkor a teljesítmény következik.”
Isola szerint ugyanakkor nem véletlen, hogy immár 2007 óta csak egy szállító van az F1-ben, a költségek szempontjából nem lenne észszerű több gyártót egymásnak ereszteni.
„A Forma-1 iránya továbbra is az egy szállító. Természetesen gyorsan változhatnak a dolgok, de a kizárólagos szállítóval mindenki pénzt spórol. Ha újra elindítjuk az ún. gumiháborút, újra több gyártó lesz, akkor érdemes felidézni, hogy a múltban is plusz tesztekre volt szükség, rendes gumiteszteket kellett tartaniuk a csapatoknak, ami természetesen plusz költséggel jár. Ha a költségcsökkentés a cél, akkor valószínűleg nem ez a jó irány.”