Aki nem csak egymaga rója a kilométerek az autóban, tudja, hogy a zenehallgatás kritikus kérdés az utazás során. Van, aki sofőrként rákényszeríti ízlését az utasokra, a kisgyerekesek autójában a kárpitba égnek a meselemezek hanghullámai, ha pedig teljesen vegyes összetételű a csapat, sokszor inkább a csendet választjuk, mint hogy veszekedni kelljen a zenén.
Ezekre a problémákra igyekszik megoldást nyújtani a Kia szeparált hangzóna technológiája. Ez minden ülésnél külön hangszórók segítségével szabályozza úgy a hanghullámokat, hogy kioltsa az adott hallgatási ponton nem kívánatos hangzásokat – gyakorlatilag zajszűrős zenei élményt nyújt, de fejhallgató nélkül, így zavartalanul lehet beszélgetni.
Az utasok telefonjukról vagy tabletjükről, Bluetooth (miért nem wifi?) technológia segítségével játszhatják át kedvenc zenéiket a rendszer őket kiszolgáló részére. A megoldás telefonhívásoknál is működik, tehát kihangosítva használhatják a telefont (ezért nem wifi), anélkül, hogy zavarnának másokat, illetve a többiek belehallgathatnának a témába.
A technológia harmadik, nem kevésbé izgalmas eleme a fedélzeti figyelmeztető hangokat korlátozza a vezetőre: a navigációs üzenetek, a vészhelyzeti riasztások és a többi kizárólag a sofőr számára hallhatók. Ez utóbbi különösen akkor nyer értelmet, ha éjjel vezetünk, és mindenki más alszik a kocsiban.
A Kia 2014 óta fejleszti a technológiát, a várakozások szerint 1-2 éven belül sorozatgyártásra alkalmassá válik a rendszer.