Első látásra teljesen átlagos lakóautónak tűnhet a Citroën Jumper L3H2 (azaz nyújtott és magasított karosszériájú) kivitelére épülő konstrukció, pedig nagyon nem az.
Ott, ahol normál esetben ágynak, étkezőnek, esetleg fürdőszobának kellene lennie, két motorkerékpár elhelyezésére és biztonságos szállítására szolgáló sínrendszer található.
Ott, ahol normál esetben ágynak, étkezőnek, esetleg fürdőszobának kellene lennie, két motorkerékpár elhelyezésére és biztonságos szállítására szolgáló sínrendszer található.
Fotó megosztása:
A berendezés szabadon variálható: egy motor mellett elalhat a gazdája is, ekkor nincs szükség a galériaágyra.
A berendezés szabadon variálható: egy motor mellett elalhat a gazdája is, ekkor nincs szükség a galériaágyra.
Fotó megosztása:
A legjobb azonban, hogy a bútorzat könnyen és gyorsan eltávolítható, így a Jumper két nyaralás között normál furgonként használható.
A legjobb azonban, hogy a bútorzat könnyen és gyorsan eltávolítható, így a Jumper két nyaralás között normál furgonként használható.
Fotó megosztása:
Vizes blokk nincs, van viszont konyha, benne kompresszoros hűtőszekrénnyel, valamint számos szekrényke, ahol elférnek a bukósisakok, a motoros csizmák és a védőruhák.
Vizes blokk nincs, van viszont konyha, benne kompresszoros hűtőszekrénnyel, valamint számos szekrényke, ahol elférnek a bukósisakok, a motoros csizmák és a védőruhák.
Fotó megosztása:
A motorok gazdái a felnyitható tető alatti ágyon aludhatnak (opció), ha pedig vendégeket fogadnának, a garázs átmenetileg átalakítható vendégszobává (az ágyak az oldalfalra hajthatók fel), így végső soron négyen is elférnek a kocsiban – de akkor a motorok a szabad ég alatt alszanak.
A motorok gazdái a felnyitható tető alatti ágyon aludhatnak (opció), ha pedig vendégeket fogadnának, a garázs átmenetileg átalakítható vendégszobává (az ágyak az oldalfalra hajthatók fel), így végső soron négyen is elférnek a kocsiban – de akkor a motorok a szabad ég alatt alszanak.
Fotó megosztása:
A 160 lóerős dízelmotorral szerelt, 6 méter hosszú lakóautó megvásárolható, németországi alapára nettó 45600 euró, azaz 18,5 millió Ft.
A 160 lóerős dízelmotorral szerelt, 6 méter hosszú lakóautó megvásárolható, németországi alapára nettó 45600 euró, azaz 18,5 millió Ft.
Fotó megosztása:
A motorokat elektromos csörlő húzza fel a helyükre, nem kell tehát megszakadni a parkolásban.
A motorokat elektromos csörlő húzza fel a helyükre, nem kell tehát megszakadni a parkolásban.
Fotó megosztása:
A motorokat elektromos csörlő húzza fel a helyükre, nem kell tehát megszakadni a parkolásban.
A motorok gazdái a felnyitható tető alatti ágyon aludhatnak (opció), ha pedig vendégeket fogadnának, a garázs átmenetileg átalakítható vendégszobává (az ágyak az oldalfalra hajthatók fel), így végső soron négyen is elférnek a kocsiban – de akkor a motorok a szabad ég alatt alszanak.
A berendezés szabadon variálható: egy motor mellett elalhat a gazdája is, ekkor nincs szükség a galériaágyra.
Vizes blokk nincs, van viszont konyha, benne kompresszoros hűtőszekrénnyel, valamint számos szekrényke, ahol elférnek a bukósisakok, a motoroscsizmák és a védőruhák.
A legjobb azonban, hogy a bútorzat könnyen és gyorsan eltávolítható, így a Jumper két nyaralás között normál furgonként használható.
A 160 lóerős dízelmotorral szerelt, 6 méter hosszú lakóautó megvásárolható, németországi alapára nettó 45600 euró, azaz 18,5 millió Ft.