Minden gyártó felismerte már, hogy az emberek egyre jobban kedvelik a terepjárós megjelenésű autókat. Lassan minden gyártó minden méretben kínál SUV-t, néhányan pedig első lépésben fogták a kisautójukat és körbeműanyagozták.
Citroën C3 X-TR
A franciák nem tudtak nemet mondani a divatra, ezért már a 2000-as évek elején piacra dobták a Citroën C3-as X-TR-nek keresztelt változatát. A másfél centivel megemelt autó fekete sárvédőíveket kapott és fényezetlen lökhárítókat, valamint tetőkorlátot. Ahogyan az lenni szokott, összkerékhajtás nem jár a csomaghoz, csak a díszítés.
A franciák nem tudtak nemet mondani a divatra, ezért már a 2000-as évek elején piacra dobták a Citroën C3-as X-TR-nek keresztelt változatát. A másfél centivel megemelt autó fekete sárvédőíveket kapott és fényezetlen lökhárítókat, valamint tetőkorlátot. Ahogyan az lenni szokott, összkerékhajtás nem jár a csomaghoz, csak a díszítés.
Fotó megosztása:
A Volkswagennél úgy gondolták, hogy a GTI és az R jelzések után bevezetik a Cross-t is a kínálatba. A CrossPolo hatalmas felniket, műanyagozást és 70 mm-es magasítást kapott. A beltér új kárpittal gazdagodott. A hajtásláncok terén nem történt változás.
A Volkswagennél úgy gondolták, hogy a GTI és az R jelzések után bevezetik a Cross-t is a kínálatba. A CrossPolo hatalmas felniket, műanyagozást és 70 mm-es magasítást kapott. A beltér új kárpittal gazdagodott. A hajtásláncok terén nem történt változás.
Fotó megosztása:
Az Adam-mal szeretne betörni az Opel a menő városi autók piacára, az alapmodell mellett sportosabb és nyitottabb változatot is kínálnak, valamint a Rocks nevű 15 mm-rel megemelt verziót. És ezeknek tetszőleges kombinációja is lehetséges. 14 centis hasmagassággal büszkélkedik a sajtóanyagban.
Az Adam-mal szeretne betörni az Opel a menő városi autók piacára, az alapmodell mellett sportosabb és nyitottabb változatot is kínálnak, valamint a Rocks nevű 15 mm-rel megemelt verziót. És ezeknek tetszőleges kombinációja is lehetséges. 14 centis hasmagassággal büszkélkedik a sajtóanyagban.
Fotó megosztása:
Mind közül kétség kívül a Dacia Sandero Stepway a legolcsóbb és a legkevésbé ijed meg terepen. A műanyagozást matricákkal egészítették ki a 40 mm-rel megemelt ötajtós Daciát.
Mind közül kétség kívül a Dacia Sandero Stepway a legolcsóbb és a legkevésbé ijed meg terepen. A műanyagozást matricákkal egészítették ki a 40 mm-rel megemelt ötajtós Daciát.
Fotó megosztása:
A Ford is felismerte, hogy egyre népszerűbbek az SUV-k, ezért a friss Fiesta már a kezdetektől elérhető 18 mm-rel megemelt, műanyagozott Active kivitelben. Az ESC csúszós felületre való móddal bővült.
A Ford is felismerte, hogy egyre népszerűbbek az SUV-k, ezért a friss Fiesta már a kezdetektől elérhető 18 mm-rel megemelt, műanyagozott Active kivitelben. Az ESC csúszós felületre való móddal bővült.
Fotó megosztása:
Volkswagen CrossPolo
A Volkswagennél úgy gondolták, hogy a GTI és az R jelzések után bevezetik a Crosst is a kínálatba. A CrossPolo hatalmas felniket, műanyagozást és 70 mm-es magasítást kapott. A beltér új kárpittal gazdagodott. A hajtásláncok terén nem történt változás.
Opel Adam Rocks
Az Adammal szeretne betörni az Opel a menő városi autók piacára, az alapmodell mellett sportosabb és nyitottabb változatot is kínálnak, valamint a Rocks nevű, 15 mm-rel megemelt verziót. És ezeknek tetszőleges kombinációja is lehetséges. 14 centis hasmagassággal büszkélkedik a sajtóanyagban.
Dacia Sandero Stepway
Mind közül kétség kívül a Dacia Sandero Stepway a legolcsóbb és a legkevésbé ijed meg terepen. A műanyagozást matricákkal egészítették ki a 40 mm-rel megemelt ötajtós Dacián.
Ford Fiesta Active
A Ford is felismerte, hogy egyre népszerűbbek az SUV-k, ezért a friss Fiesta már a kezdetektől elérhető 18 mm-rel megemelt, műanyagozott Active kivitelben. Az ESC csúszós felületre való móddal bővült.