A Honda NSX példáját követve hibrid sportautó építésén gondolkodik a Jaguar, idézi a projektben részt vevő mérnököket az Auto Express. A típus alighanem J-Type néven kerül majd piacra valamikor 2022 táján – a nevet idén nyáron védette le a Jaguar.
Az új elrendezés teljesen más arányokat és formai megoldásokat követel majd, mint amiket az F-Type, illetve az azt ihlető E-Type alkalmaz: a hosszú orr felesleges, a zömök far viszont elégtelen lesz a várhatóan feltöltött V6-os benzinmotorra és tengelyenként egy-egy villanymotorra épülő hajtás elhelyezéséhez.
A jelenlegi legerősebb F-Type, az SVR 575 lóerőt ad le, így utódja sem adhatja alább, legalábbis csúcskivitelében. Több mint valószínű egyébként, hogy az I-Pace tisztán elektromos hajtáslánca is utat talál az autóba, amennyiben az akkumulátortechnológia fejlődése azt lehetővé teszi.
Ha a fent leírtak szerint valósul meg, a J-Type lehet a Jaguar második középmotoros autója. A kilencvenes évek csodája, az 540 lóerős, 350 km/óra végsebességű XJ220 után ugyan tervbe vették a C-X75 (nyitóképünkön) megépítését, ám ennek a bemutatása egybeesett a tíz évvel ezelőtti gazdasági válsággal, így a cég jegelte a projektet.