2008-ban az első éjszakai futamként érkezett a Szingapúri Nagydíj az F1 körforgásába, ám ellentétben több másik, akkoriban csatlakozó ázsiai pályával, a városállam versenye a mai napig a versenynaptár része, nem véletlenül. A futam eddigi története számos emlékezetes pillanatot szolgáltatott már, elég csak arra gondolni, hogy eddig minden egyes futamon pályára kellett küldeni a biztonsági autót.
2008 – Crashgate
Az első villanyfényes futam, melyből egy évvel később hatalmas botrány kerekedett. Fernando Alonso nyerte a versenyt a Renault-val, köszönhetően csapattársa, Nelson Piquet Jr. hathatós segítségének. A brazil versenyzői ülését féltve, csapatvezetői utasításra szándékosan a falnak ment, és a pályára érkező biztonsági autó éppen Alonso taktikájába illett. A spanyol így a 15. helyről indulva megnyerte az első Szingapúri Nagydíjat.
Piquet nem sokáig maradhatott, 2009-ben csak kipaterolták a franciák, ekkor árulta el a csalást a háromszoros világbajnok fia.
2010 – Ez égő!
Heikki Kovalainen nem tudta befejezni a versenyt, mivel lángok csaptak ki autója hátuljából. A tűz hamar elharapózott a tapasztalatlan sportbírók közbe nem avatkozása miatt, így a finn inkább saját kezébe vette a megoldást.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
2015 – Ember a pályán
Egy 27 éves ittas brit szurkoló úgy gondolta, hogy egy igazán jó F1-es fotóért közel kell menni a pályához. Ennyire azért nem kellett volna…
2016 – Szemtől szemben Godzillával
Ebben az évben is volt valami a pályán, ami nem oda való. Max Verstappen gyanútlanul autókázott az egyik szabadedzésen, amikor egy varánusz sétált át a pályán. Nem megszokott látvány, az biztos.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
2017 – Az első esős éjszakai futam
A rajt előtt nem sokkal leszakadt az eső, először a nagydíj történetében. Ez is közrejátszott abban a balesetben, melynek döntő szerepe volt a 2017-es világbajnokság végeredményében. A főszereplők Vettel, Räikkönen, Verstappen és Alonso.
Végül pedig, a teljesség igénye nélkül egy kis baleset-válogatás a hibát nem tűrő pályáról.