Ma a Ferrarihoz nagyjából 60 millió a beugró, amiért több mint 500 lóerős V8-as motor jár. De milyen lenne, ha a Ferrari is gyártana valódi belépő modellt? Valahogy így nézhetne ki:

A jórárasított Ferrari 1
A jórárasított Ferrari 7 Egy magyar tervező X-Tomi alakította át a 458 Italia modellt, megalkotva az olcsósított Ferrarit. „Elkészítettem az új 488 GTB fapados változatát. Fekete beltér, fényezetlen műanyag lökhárítók, küszöbtoldat, kilincsek, tükrök, légbeömlő panel, fekete lemezkerék, ballonos gumival, stb.”

Csöppet sem hat unalmasnak, mi meg sem lepődnénk, ha egy hóbortos milliomos ilyenné tuningoltatná az autóját, hogy kitűnjön a londoni szupergazdagok tömegéből.

A jórárasított Ferrari 8 Ha viszont egy kicsit az olcsósítást gondoljuk tovább, akkor jöhetne a Maserati Quattroportében szereplő 3,0 literes V6-so benzinmotor a 488-asba. A duplaturbós motor fejlesztésében részt vett a Ferrari, így akár meg is barátkozhatnának vele. A 410 LE-s teljesítménnyel még mindig kellő vezetési élményt nyújthatna a sportkocsi.

Az persze szinte biztosra vehető, hogy sok elpártolnának a Ferraritól, ha tömeggyártóvá válna, márpedig egy jóárasított autó csak úgy hoz kellő hasznot.