Úgy tűnik, kezdenek divattá válni a gyári kémfotós prezentációk: a Mercedes már az AMG GT-t is így mutatta be, most pedig az azonos motorral szerelt C 63 AMG-nél is ehhez a módszerhez folyamodtak.
Nem véletlenül: bár a C-osztályos kupé sportváltozatának premierjéig már csak másfél hónap van hátra, nem árt, ha addig is tudatják a világgal, hogy hamarosan megérkezik a BMW M4 új ellenfele.
Kétszer két kipufogóvég, vaskos kerékívek, családi pizza méretű féktárcsák: az álcázás ellenére egyértelműen felismerhető, hogy nem hétköznapi kupéról van szó.
A titokzatoskodást egyébként valamelyest értelmetlenné teszi, hogy a mechanikus tartalom teljes egészében megegyezik a C63 szedánéval: ennek megfelelően 510 lóerő és 700 Nm forgatónyomaték áll a vezető rendelkezésére. A limuzin 4,0 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a kupénak vélhetően egy-két tizeddel kevesebb is elég lesz ehhez.Ezzel több mint ütőképes ajánlat lehet a C 63 Coupé a BMW M4 ellenében: utóbbi 431 lóerős, nyomatéka 550 Nm, álló helyzetből 4,3 mp alatt éri el a százat. Igaz, olcsóbb is: a Mercedes várhatóan 6-8 százalékkal többe kerül majd a BMW-nél.