Csak a pénzre megy a magyar 1
Csak a pénzre megy a magyar 129 Mialatt a legtöbben az Allianz Hungária Biztosítótól távoztak az idei kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási kampány során, az új szereplőnek számító Genertelhez érkezett a legtöbb új ügyfél – derül ki a CLB Független Biztosítási Alkusz legfrissebb adataiból.

A Genertel mellett jelentős sikert könyvelhet el a MÁV Egyesület, amely a legveszélyesebb körbe tartozó Budapesten élő fiatal autósok számára kínál kedvező feltételek, de jól teljesít a gyermekek után adott kedvezményével az Aegon is.

Az Allianz után az idén jelentősen drágító Uniqua biztosítótól távoznak a legtöbben, de a Postát és a Genaralit is sokan hagyják el.   A biztosítót váltók 97 százalékát csak az ár érdekli, mindössze a szerződők 3-4 százaléka mérlegel egyéb szempontokat is, s választja a nem legkedvezőbb árú ajánlatot – derül ki a CLB adataiból.

A CLB által üzemeltettet honlapon (biztositastipp.hu) a szerződést kötök 74 százaléka kapott – átlagosan 23 ezer forinttal – alacsonyabb ajánlatot a jelenlegi biztosításához képest. Eddig 8.000 szerződést kötöttek, melyek átlagos díjösszege 31 ezer forint volt, ami alacsonyabb a tavalyi átlagdíjnál.

A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási kampány során az autósoknak a novemberi hónap áll rendelkezésükre ahhoz, hogy váltási szándék esetén felmondják szerződésüket az eddigi biztosítójuknál.