B:
608.0 Ft
D:
627.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Videó
TechABC - Autós lexikon
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2024
Legfrissebb
Svékus Gergő
Még extrémebb lehet a legdurvább Porsche
Kováts Olivér
Az otthonunkba költözhet a Forma-1
Vezess
Rengeteg magyar autós nem készül fel a télre
Erdős Norbert
8 nyomos érv, hogy hülyeség a téli gumi
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 Las Vegas-i Nagydíj
Forma-1 versenynaptár
B:
608.0 Ft
D:
627.0 Ft
Címoldal
ferrari 308
#ferrari 308
Erdős Norbert
A Liberty Walk kezelésbe vett egy Ferrari 308 GTB-t, és ide most kell egy felkiáltójel!
Klasszikus Ferrarihoz készített body kittet a japán Liberty Walk tuningcég, és mondanunk sem kell, hogy megint kitűnő munkát végeztek.
Csepreghy Dániel
150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308
Valamivel több mint 700 darab készült a Ferrari 308-as üvegszálas karosszériájú változatából, amiben kevesebb súlyt kell mozgatnia a V8-asnak...
Vezess
Ez a tuningolt régi Ferrari sokaknál kicsapta a biztosítékot
Modern tuningelemekkel és izmosabb motorral modernizálta ezt a klasszikus Ferrarit a Casil Motors. Ez azonban már sokaknál átlépett egy határt.
Vezess
Ritka kincs ez a ralira épített Ferrari 308-as
Csupán 15 darab készült a versenycélokra épített olasz sportkocsiból. A B csoportos Ferrari 308-as mára rettentő sokat ér.
Vezess
Zöld rendszámmal szaladgálhatna ez a klasszikus Ferrari
Akár 300 km/órás sebességre is képes ez a '76-os évjáratú, targatetős Ferrari 308-as. Hang azonban egy csepp sem jön belőle, a V8-as helyett...