B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Ha unod a sok procc-terepjárót, ez a te autód!
Kovács Miklós
Mindenkit feljelentett egy bécsi benzinkút, aki csak áthajtott
Szörényi András
Van olcsó, megbízható és kis fogyasztású használt autó
Fehér Patrik
F1-es csapatot vehet magának egy ország
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Címoldal
négyévszakos gumi
#négyévszakos gumi
Hamar Balázs
Jobb defektmentes és négy évszakos abroncsok a Pirellitől
A Pirelli legújabb fejlesztései használhatóbbá teszik a defektmentes gumikat, és tovább gyengítik a szakadékot a négy évszakos és szezonális...
Szörényi András
Se nem téli, se nem nyári: mire jó ez a gumi?
Ma is szokatlan Y sebességindexű négy évszakos gumiról hallani, amely a mágikus 300 km/órás sebességhatárig használható. A sokáig valójában semmire...
PR - Hirdetés
Miért kell téli gumi?
A téli gumi hideg időben is megőrzi rugalmasságát, a futófelületen kialakított sok lamella miatt, havon és latyakban jobban kapaszkodik....
Rácz Tamás
Szabad-e négyévszakos gumit venni?
Az esős, de gyönyörű Skóciában próbáltuk ki egy Merci A-n és egy A3-as Audin az új négyévszakos abroncsot. És most megmondjuk, ki vegyen ilyet...
Vezess.hu
Miért nem jó választás a négyévszakos gumi?
A tavaszi abroncscserék idején sok autótulajdonosban felmerül, hogy négyévszakos abroncsra váltson. Logikusnak tűnhet ez a lépés, de veszélyes is...
Szörényi András
Tavaszi kerékcsere: házilag vagy műhelyben?
Évente legalább tízezer forintot megspórolhatunk, ha nekiállunk kicserélni a téli és a nyári kerekeket. Ha nincs két felnigarnitúránk, akkor sem...
Vezess.hu
Kinek éri meg téli gumi helyett a négyévszakos?
Ezúttal is itt a kérdés: meg lehet úszni egy jó négyévszakos gumival a téli-nyári abroncsok cseréjének pluszköltségét?
Vezess.hu
Hogyan tároljuk télen a nyári gumikat?
A minőségük érdekében nem mindegy, hogy állítva vagy fektetve, felnin vagy anélkül. Néhány tanács!
Vezess.hu
Miért kell téli gumi?
Grafikával szemléltetjük, miért is kell téli gumi. Száraz úton, hűvös időben valóban nem jobb, mint a nyári abroncs, de télen megfordul a helyzet...