B:
608.0 Ft
D:
621.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Videó
TechABC - Autós lexikon
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2024
Legfrissebb
Kováts Olivér
Fifikás módszerrel fújták meg a 100 milliós sportautót
Svékus Gergő
Sikamlós bálna a legnagyobb Hyundai SUV
Aranyi Péter
A fuvarozókat érinti a legújabb útdíjváltozás
Vezess
Soron kívüli javítást rendeltek el az M0-son
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 Las Vegas-i Nagydíj
Forma-1 versenynaptár
B:
608.0 Ft
D:
621.0 Ft
Címoldal
R5
#R5
Szörényi András
Imádni való kisautó tart Magyarországra
Csak jövőre juthat el Magyarországra a Renault 5 villanymotoros reinkarnációja, de a harsány színekben is gyártott, nagyon jó kiállású kisautóra...
Svékus Gergő
Így tér vissza a nyolcvanas évek legendája
Február végén, a Genfi Autószalonon leplezi le az R5 E-Tech Electric városi villanyautót a Renault. A látványos tanulmányokkal megelőlegezett...
Svékus Gergő
Bitang versenyautót épített a Renault
Folytatja a legendás R5 feltámasztását előkészítő érzelmi puhítást a Renault. A most bemutatott R5 Turbo 3E a klasszikusan radikális megjelenést...
Szörényi András
Minden rosszkedvű embernek kellene egy ilyen autó
Idén 50 éves az R5, a kerek születésnap örömére a Renault Classic kincsei közül vezethettünk egy 1974-es és egy 1980-as autót. Az oldaldőlés...
Svékus Gergő
Csillogó bizsuként született újjá egy veterán autó
Akár karikatúra is lehetne a Renault 5 Diamant: kézműves igényességgel kidolgozott részletei harsányak, utastéri funkciói nyomokban sem emlékeztetnek...
Szörényi András
Zseniális kisautóról maradtunk le a Ladák, Trabantok korában
Idénre esik egy fontos kerek évforduló: 50 éves a Renault 5. Az autót eredeti R5-ök kipróbálásával ünnepeltük és visszatekintünk egy nagyon más...
Hamvas Tamás
Ebből az R5 Turbóból kevesebb van, mint gondolnád
Az őrült B-csoportos raliautók képezik a legkomolyabb vágyat a legtöbb autóőrült szemében. Egy ilyen R5 Turbo amilyen pici, annyira kívánatos, és ez...
Svékus Gergő
Így adna mindenkinek villanyautót a Renault
Hogyan építsünk szerethető, megfizethető kisautót zéró helyi károsanyag-kibocsátással? A Renault visszanyúlt a közelmúltba, és villanyautóként...
Kovács Miklós
A raliautók versenytechnikája álló helyzetben is lenyűgöző
A raliautókat általában a gyorsasági szakaszokon csodáljuk, miközben működnek, pedig álló helyzetben is elég izgalmasak az arra fogékonyak számára...
Szörényi András
Ilyen autó már sosem lesz. Jobb is így?
1980-ra a Renault a hölgyek társának szánt, gracilis R5-öt átállította középmotorra, hátsókerék-hajtásra és beletett egy 160 lóerős motort....
Előző
1
2
Következő