B:
624.0 Ft
D:
638.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Aranyi Péter
Magyar fiatalokkal fejlődhet az önvezetés idehaza
Lencsés Csaba
Megváltoztatná az előzés szabályait a kormány
Kováts Olivér
Döbbenet, mennyivel mennek a német autópályákon
Erdős Norbert
Elsírta magát a magyar rendőrnő, mikor megjelent mögötte, akit megmentett
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
B:
624.0 Ft
D:
638.0 Ft
Címoldal
renault 5
#renault 5
Svékus Gergő
Csillogó bizsuként született újjá egy veterán autó
Akár karikatúra is lehetne a Renault 5 Diamant: kézműves igényességgel kidolgozott részletei harsányak, utastéri funkciói nyomokban sem emlékeztetnek...
Szörényi András
Zseniális kisautóról maradtunk le a Ladák, Trabantok korában
Idénre esik egy fontos kerek évforduló: 50 éves a Renault 5. Az autót eredeti R5-ök kipróbálásával ünnepeltük és visszatekintünk egy nagyon más...
Kovács Miklós
Ma már 50 millió felett adják a 80-as évek legizgalmasabb francia autóját
Versenyautó-alapnak készült a Renault Turbo 5, pont ezért nyers, bárdolatlan, ritka, egyedi, és rendkívül drága.
Hamvas Tamás
Ebből az R5 Turbóból kevesebb van, mint gondolnád
Az őrült B-csoportos raliautók képezik a legkomolyabb vágyat a legtöbb autóőrült szemében. Egy ilyen R5 Turbo amilyen pici, annyira kívánatos, és ez...
Hamvas Tamás
Még az eredetinél is izgalmasabb ez a Renault 5 Turbo
Két generációt élt meg a Renault 5 felhergelt, középmotoros Turbo kivitele, és most itt a harmadik, legalábbis a szellemi utód, minden téren...
Svékus Gergő
Így adna mindenkinek villanyautót a Renault
Hogyan építsünk szerethető, megfizethető kisautót zéró helyi károsanyag-kibocsátással? A Renault visszanyúlt a közelmúltba, és villanyautóként...
Svékus Gergő
Legendás európai kisautók születhetnek újjá
Visszatérhet a francia autógyártás két, meghatározó jelentőségű típusa: a Renault 4 és a Renault 5. A pletykák megbízható forrásból származnak, és...
Szörényi András
Ilyen autó már sosem lesz. Jobb is így?
1980-ra a Renault a hölgyek társának szánt, gracilis R5-öt átállította középmotorra, hátsókerék-hajtásra és beletett egy 160 lóerős motort....
Vezess
A legolcsóbb autót kapták a politikusok
Thomas Sankara, a puccsal hatalomra jutott államfő szerint a becsületes emberek országában a politikusoknak az elérhető legolcsóbb autóval kellett...
Előző
1
2
Következő