B:
608.0 Ft
D:
621.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Videó
TechABC - Autós lexikon
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2024
Legfrissebb
Vezess
Kellemes meglepetés, alig drágult a kötelező
Fehér Patrik
Azonnali változás az F1-ben, a Ferrari járhat rosszul
Vezess
Újabb útdíjas kiskaput zárnak be Magyarországon
Kovács Miklós
Ez történik ha rossz irányba szerelik fel a gumit
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 Las Vegas-i Nagydíj
Forma-1 versenynaptár
B:
608.0 Ft
D:
621.0 Ft
Címoldal
sportmodell
#sportmodell
Szörényi András
Ilyen egy sokat rúgott Toyota, 333 000 km-rel
Egy ennyire sportos autót elég sok gyötrés érhet, ráadásul ebben 333 ezer kilométert mutat az óra. Mi maradt belőle több mint 20 évesen?
Szörényi András
Ezt az autót nem fáj tankolni
Semmi kamu: mintha ez hajtotta volna a fejlesztőket, amikor a két hot hatch után egy magasabb építésű Hyundaiból is elkészült az N sportmodell...
Szörényi András
Abarth 595 - Megáll az idő
Stílusával és kisugárzásával az Abarth 595 Scorpione Oro könnyen elhódítja a pole-pozíciót, de mire elég ma egy alapjaiban 2008 óta gyártott...
Hamvas Tamás
Ilyen legyen egy BMW – M240i xDrive
Úgy összkerekes, hogy inkább csak hátul hajt az M240i, így pont olyan játékos, ahogy egy BMW-től elvárjuk. Ilyennek álmodjuk a BMW-t
Szörényi András
Egyetlen dolog riaszt el ettől a használt Toyotától
Ha 1-1,5 millió forintból egyetlen autónak kell egyszerre megbízhatónak és élvezetesnek lennie, akkor az első generációs Toyota Yaris 1,5 TS az egyik...
Hamvas Tamás
Az Audi-motor föltette a Cuprát a térképre
Most először került nem Audiba a győri öthengeres turbómotor és a Formentor ehhez még teljesen egyedi hangolást is kapott. Versenypályán vezettük és...
Szörényi András
Rosszalkodni jó – Ford Puma ST
Ha úgy tetszik, a kisember Porsche Macanja járt nálunk a Ford Puma ST-vel. Tűzereje nem átütő, de a békazöld crossover vásott vigyort varázsol az...
Szörényi András
Örökre eltűnhet a győri V8-as csapásmérő
Több szempontból is megrendítő volt vezetni az SQ7-es Audit. V8-as dízelmotorja eltűnik a kínálatból és nyomatékával olyan autókat képes lelépni,...
Szörényi András
Ilyen Škoda még sohasem volt
Sem a Yetiből, sem a Karoqból nincs RS, a Kodiaq-kal viszont kivételt tett a Škoda: ez az első SUV a cégnél, amelyből RS készült. Az osztrák Alpokban...
Szörényi András
Porsche-szinten gyorsul a Cupra Ateca
Tulajdonképpen Audinak is beillene a 300 lóerős Ateca, amely azonban nem Audi, de nem is SEAT, hanem Cupra. Az önállósuló sportmárka első autója 15,2...
Előző
1
2
3
4
Következő