B:
609.0 Ft
D:
619.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
PR - Hirdetés
Villámcsapás négy keréken: Rimac Nevera
Baka Gábor
F1: Kikosarazta a Red Bullt a kirúgott pilóta
Vezess
Változás jön az egyik budapesti autómegosztónál
Baka Gábor
Az Aston Martin máris kiszáll a Forma-1-ből
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
B:
609.0 Ft
D:
619.0 Ft
Címoldal
technika
#technika
Simon István
F1: Silverstone-tól bekeményít az FIA
Egy hónap múlva, a Brit Nagydíjtól betiltja az F1-es autók trükkös kipufogógáz-kivezetését és alvázvégződését a Nemzetközi Automobil Szövetség. Az...
Simon István
F1: Fontosabb a fék a gáznál Montrealban
Montrealban 330 km/óra fölötti tempót lehet elérni, de hat nagyon komoly fékezési pont is van a pályán. Az F1-es autókba a szabályok engedte...
Simon István
F1: Főszerepben a kormány Monacóban
Régebben a Monacói Nagydíj gyakorlatilag egykezes verseny volt: a pilóták egyik markukban a kormányt, a másikban a váltókart tartották. Egy modern...
Simon István
F1: Elhalasztják a befújt diffúzor betiltását
Haladékot kaptak az F1-es csapatok a Nemzetközi Automobil Szövetségtől a befújt diffúzorok használatára. Az FIA a hétvégi Spanyol Nagydíjtól be...
Simon István
F1: Nem jönnek vissza a szuperalvázak
Mégsem tér vissza a nyolcvanas évek elején látott szívóhatásos alvázmegoldás 2013-tól. Ezt a Forma-1-es csapatok Technikai Munkacsoportja javasolta a...
Simon István
F1: Ellenzője van a mozgatható szárnynak!
Meglepő, de van, akit nem győzött meg az utóbbi két F1-es futam előzés-cunamija. Az egykori futamgyőztes Olivier Panis szerint a mozgatható hátsó...
Floyd
Boncolt autók gyűjteménye
Műszaki beállítottságúaknak előre szólók, hozzanak némi hideg élelmet a gép elé, nehogy kiszáradt, mumifikálódott hullaként végezzék a nagy lapozás...
Simon István
F1: Alonso: Idén is nehéz lesz előzni
Nem könnyíti meg az előzést a mozgatható hátsó szárny - véli Fernando Alonso. A Williams technikai igazgatója szerint csak egyenesben van értelme az...
Simon István
F1: Máris másolják a Renault kipufogóját?
Nem véletlenül nevezik a franciákat az avantgárd nagymestereinek: az eddigi nyolc Forma-1-es autóbemutató közül a Renault-é keltette a legnagyobb...
Előző
1
…
4
5
Következő