B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Új motorgyártó érkezik a Forma-1-be
Svékus Gergő
Különösen takarékos kisteherautó a Nissantól
Kovács Miklós
Titánok harca: melyik Bugatti győz egy klasszikus párbajban?
Zeitler Mátyás
Ezeket az autókat kerüld el! Milliós kárt okozhatnak neked
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Címoldal
V6
#V6
Szörényi András
Kisebb fogyasztású motorok Magyarországról
Egy motorgyárban nincs helye elnagyolt megoldásoknak, de így is meghökkentünk, milyen elhanyagolható tűrésekkel és hibaszázalékkal működik a...
Svékus Gergő
Visszakozik az Alfa Romeo, maradnak a benzinmotorok
Elvileg 2027-től kizárólag villanymotoros autókat kívánt építeni az Alfa Romeo. A legújabb hírek szerint meggondolták magukat.
Kovács Miklós
Legendás motort temet el végleg Volkswagen, élt 34 évet
Meglepően sokáig tartott ki a hathengeres szívó benzinmotor, ami eltalált konstrukcióként, sokrétű felhasználhatóságával aratott sikert
Horváth Zsolt
Ilyen autót nem kapsz itthon
Sokféle szabadidő-autót kínál a Lexus, de vannak, akiknek ennél több kell. Akik igazi terepjárós képességeket akarnak. Az Új-Zélandon kipróbált GX...
Hamvas Tamás
300-zal döngető sárga villanás – Audi RS 4 25 Years
25 évvel ezelőtt igazi vadállat volt az első Audi RS4, most megidézték és nem is lehetne szebb. Megkergettük a német Autobahnon a sárga vadászgépet...
Hamvas Tamás
Utoljára szól igazán nagyot a kabrió Audi
Ennyi volt, vége a kétajtós Audiknak. Ez az S5 kabrió az utolsó nyitható tetős modell az Auditól, most érezni csak, mennyire rossz irányba halad...
Kováts Olivér
Most vadul meg igazán a ’80-as évek Porsche 911-ese
Fogyókúrára küldték, miközben lényegesen erősebb lett a Lanzante által továbbgondolt Porsche 911. Az eddiginél is erősebb konstrukcióval egy...
Hamvas Tamás
Ha Maseratiból is a praktikus kell, megtaláltad
„Kategóriaelső” hátsó tér, óriási csomagtartó, kényelmes beszállás. Hogy van mellé egy 530 lóerős bitang V6, szinte már mellékes is a Maserati...
Hamvas Tamás
490 lóerő csodás formában - Maserati GranTurismo
Telivér V6-os motorral folytatja karrierjét az olasz luxus túraautó, a Maserati GranTurismo, aminek Modena változatát itthon próbálhattuk ki.
Hamvas Tamás
Hosszú ideje ez a legérdekesebb Ford
V6-os benzinmotor, masszív összkerékhajtás, trükkösen variálható karosszéria és retro formavilág. A Ford Bronco minden részlete telitalálat...
Előző
1
2
…
15
Következő