B:
601.0 Ft
D:
615.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
Sarlatánok alapozták meg a modern benzinmotort
Kováts Olivér
Kolbásszal döntött rekordot a Volkswagen
Szörényi András
Esélytelen kétmillióból jó használt autót venni?
Kováts Olivér
F1: Alonso már az első napon helyretett mindenkit
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
B:
601.0 Ft
D:
615.0 Ft
Címoldal
végsebesség
#végsebesség
Kovács Miklós
Ez a Seat Leon kiröhög bárkit a német autópályán, így gyorsul 300-ra
Kevés ellenfele akad a belső sávban, ez a Seat Leon Cupra a legerősebb német prémiumtípusoknak is képes meglepetést okozni.
Kovács Miklós
Meglepő tempóra képes padlógázon a 26 éves öreg Opel Astra
Egy sokkal modernebb, új BMW állta az útját a kísérletnek, a sofőr valószínűleg nem hitte el, hogy tartósan jön mögötte 180 km/óra körül egy Opel...
Kovács Miklós
Az öthengeres Volvo-hang megunhatatlan, főleg 566 lóerővel
A Volvo V70R már gyárilag is komoly tűzijátékra képes, de ez a tuningolt darab igazi vadállat, nyers öthengeres hanggal és 566 lóerővel.
Kovács Miklós
Meglepő végsebességre képes az "ezerhármas" Fiat 500X
A Fiat 500X-be nem kerültek nagy lökettérfogatú motorok, a 150 lóerős egység is csak 1,3 literes. Mire elég ez autópályán?
Kovács Miklós
345 km/óra az egyik legvadabb Lamborghinivel a német autópályán
740 lóerő és 690 Nm nyomaték nem viccel, ez az autó más dimenzióban mozog padlógázon, mint a többi közlekedő.
Kovács Miklós
Könnyed 330 km/óra az autópályán egy felhergelt Audiban
Az Audi RS7 950 lóerőre izmosított verziója nem viccel, méreteihez, kategóriájához mérten brutális, amit az autópályán művel.
Kovács Miklós
Padlógázon, közúton ezt tudja a Bugatti Chiron, pokoli, ahogy lehagyja az átlagos autókat
A német autópályán még mindig nincs sebességkorlátozás, így egy Bugatti Chiron végsebessége is tesztelhető legálisan.
Kovács Miklós
Ennyi a maximális tempója egy Volkswagen villanyfurgonnak autópályán
A Volkswagen e-Crafter speciális célszerszám a németek részéről, és ezt jól mutatja az autópályán felvett produkciója.
Kovács Miklós
A padlógázon hajtott BMW M3 mutatja, miért rajonganak ennyien ezért a típusért
Ahogy a hathengeres szívómotor 240 km/óra körül örömteli életerővel forogja le a hétezret, az a mai napig páratlan élmény.
Kovács Miklós
Vágtázó V10-es dízelszörny a német autópályán
A német autógyártó első szabadidő-autója nem aprózta el, komoly méretekkel, és ma már vállalhatatlan motorkínálattal csábította a vevőket, a dízel...
Előző
1
2
3
4
Következő