Bele sem gondol abba az ember, ha ránéz egy logóra, hogy az a legtöbb esetben csak egy kétdimenziós kép. Ezt a gondolatot vitte tovább a német Why Do Birds nevű dizájnügyökség. A cég megalkotta a világ legismertebb logóinak felülnézetből készített elképzelt képét.
A madártávlatból készített képek némelyikéről könnyű eldönteni például a színei alapján, hogy melyik ismert márka logóját láthatjuk, de van néhány ravaszabb feladat is.
Az mindenesetre biztos, hogy ezek a logók, melyek többsége igen régóta az adott márkát testesíti meg, igen jól beleégtek a fejünkbe. Az arculattervezők jó munkát végeztek, ugyanis sok esetben még a soha nem látott három dimenziós képek alapján is rá lehet jönni, hogy melyik márka emblémáját látjuk a képen.
Ha játszani akarsz, minden feladatot, és a hozzájuk tartozó megoldást elérheted ide kattintva!