A japán világhírű építészt, Szedzsima Kazujót még 2016-ban kérték fel arra, hogy valami maradandót álmodjon a szigetország sínjeire, és az elismert szakember nem okozott csalódást. Egy modern, mégis otthonos, guruló nappalit tervezett, amit látva még az Intercity első osztályán ülve is komoly irigység öntheti el a mezei utast. 

Irigységgel vegyes csodálattal nézünk erre a japán szupervonatra 1 Irigységgel vegyes csodálattal nézünk erre a japán szupervonatra 2

Már a külső megjelenés is felér egy köztéri szoborral, A mosott kavicsra emlékeztető, minden kiállást, illesztést nélkülöző forma szürke, szinte láthatatlan fényezést kapott, ezzel a vonat szinte egybeolvad az éggel, a felhőkkel. 

Nincs semmilyen kiálló alkatrész, zavaró illesztés, az egész egy hosszú tömbnek látszik, csak a hatalmas ablakok (1,350 mm x 1,580 mm), törik meg a minimalista kialakítást. 

A beltér pont ellenkező hatást kelt, meleg színek, hívogató fotelszerű ülések várják az utasokat. 

A hosszabb vonatutakon fontos mellékhelyiségre is külön figyelmet fordítottak, a kis kabin több funkciót ellát, így például gyereket is lehet pelenkázni benne, a női mosdóban pedig hatalmas tükör segíti elérni a tökéletes megjelenést még a célba érés előtt.

Irigységgel vegyes csodálattal nézünk erre a japán szupervonatra 2 Irigységgel vegyes csodálattal nézünk erre a japán szupervonatra 4 Irigységgel vegyes csodálattal nézünk erre a japán szupervonatra 5 Irigységgel vegyes csodálattal nézünk erre a japán szupervonatra 6 Irigységgel vegyes csodálattal nézünk erre a japán szupervonatra 7

Japánról lévén szó talán említenünk sem kell az ingyenes wifit és a 60 centi átmérőjű monitorokat, melyeken négy nyelven (a japán mellett angolul, koreaiul és mandarinul)  érhetőek el az információk. Ez a vonat Japánban az ingázó dolgozókat szolgálja, így mindössze 120 km/óra a csúcssebessége (igen ez nálunk a maximum, de ott alacsonynak számít), és a 7 kocsiból álló szerelvény 422 üléssel rendelkezik.