A szigetországban szó szerint megőrülnek az egyszeri kiadású, különleges ízű, csomagolású termékekért, a nagy multik pedig kihasználják ezt, és veszik a fáradtságot, hogy a helyi igényeknek megfelelő, érdekes termékekkel rukkoljanak elő.
Ebben élen jár a Coca-Cola, ami idén ősszel az alma ízű kólával rohamozza a rajongókat. Vörös, fehér, arany jelenik meg a palackokon, aminek közepén nagy kerek alma hirdeti a „gazdag, fényűző ízt”.
Ezért is viccesek az üdítőipar sajtóközleményei, a fényűző íz mellé még olyan jelzőket találtak ki, mint az ősz íze, és az „almák illata az őszi időszak jutalma.”
Annyi biztos, hogy vinni fogják mint a cukrot, és az ára sem lesz túl borsos, az almás kóláért 140 jent, vagyis körülbelül 390 forintot kell majd fizetni.
Érdekes japán széria volt még a fagyasztott kóla, ezt is csak a szigetországban forgalmazták, ráadásul palack helyett a bébiitalokhoz hasonló zacskóban.
Az első darabok Coca-Cola Frozen Lemon ízben jönnek ki, amely leginkább a klasszikus Coca-Colához hasonlít, egy kevés citrommal megbolondítva, ami jeges változatban igazán frissítő, sörbetszerű végeredményt garantált.
Még furcsább dobás volt tavaly a láthatatlan kóla, ami magyar szemmel a fél literes palackba töltött kerítésszagató házi pálinkára hasonlít.
Csakhogy ebben sem alkohol, sem kalória nincs, gyakorlatilag az a fura, hogy valami folyadék került a flakonba, amely a vállalat ígérete szerint ízre olyan, mint az autentikus alapterméke, csak éppen cukor nélkül.