A múlt hét egyik nagy újdonsága volt az Oreo új keksze, melyet a Supreme nevű divatmárkával közösen alkottak meg. Utóbbinak elég volt a nevét és az ikonikus piros színét adnia, így máris megnőtt a filléres desszert ára. Erre persze számítani lehetett, de minden előzetes becslést túlszárnyalt az, ami történt.
A Supreme Oreókat eredetileg nyolc dollárért (2500 forintért) lehetett megvásárolni az Egyesült Államok néhány üzletében, de a ritka kekszek így is nagyon kelendőek voltak. Sok vásárló azonban nem magának vette a piros kekszet: hamar meglátták benne a rövid távú befektetési lehetőséget.
A legjobban biztosan az az ember járt, akinek az Oreójára utolsó ellenőrzésünkkor 111-en licitáltak, és éppen 92200 dollárnál, átszámítva 28,6 millió forintnál járt az aktuális vételár. Érdekes módon több Supreme-keksz is eladósorba került az oldalon, de erre a csomagra, melyet egy iowai üzletben vásároltak, sokkal többen licitáltak, mint a többi csomagra.
És mindehhez elég volt a kekszet pirosra átfesteni, és a Supreme-logót a csomagolásra nyomni. Az egykori gördeszkásmárka sikersztorija egyébként 1994-ben kezdődött, az alapítása után hosszú évek alatt olyan rajongói bázist építettek ki, melyhez hasonlót ritkán látni.
Azok, akik első körben lemaradtak a piros desszertről, vagy nincs elég pénzük a jelenlegi licitálásra, az online üzletekből is megvásárolhatják a kekszet február 27-étől.