Eau de New Car: így nevezi első parfümjét az Auto Trader nevű digitális autókereskedelmi szolgáltató. Hosszasan kerestük az átverésre utaló nyomokat a weben, de úgy tűnik, nem kamu a termék: a siker illatának nevezett kompozíció valóban megvásárolható az Auto Tradernél (kivéve persze, ha a végsőkig elment az árveréssel a cég, és csak azután árulják el, hogy tréfa volt, miután megterhelték a hitelkártyádat).
Fura azért a dolog, hiszen minden új autónak más és más az illata – az tény, hogy a prémium márkák komoly vegy- és parfümipari kutatásokat végeznek annak érdekében, hogy tökéletes szagélményt kínáljanak az ügyfeleknek.
Az Auto Trader parfümje is prémium termék lehet, legalábbis az árát nézve: 175 angol font (mintegy 69 ezer forint) elég sok egy olyan kölniért, ami egyetlen nagy márkához sem köthető. Ez is amellett szól, hogy inkább valami trükkös marketingkampányról van szó, mint valódi termékről, de majd kiderül.