A Forma-1-es paddock a nagydíjhétvégéken mindig zsúfolt: a belépővel rendelkező rajongók, a motorhome és a garázs között fel-alá járkáló csapattagok és a kíváncsi újságírók közt több pilóta is használ apróbb közlekedési eszközöket, melyekkel nem csak következő úti céljukat érhetik el gyorsabban, de a pályabejárást is hamarabb letudhatják.

A Mercedes britje, Lewis Hamilton például rollerrel gurul mindenhová, Sebastian Vettelt pedig kerékpárok nyergében lehet látni, amikor nem egy versenygépet terelget. A németek négyszeres világbajnoka már több éve ugyanattól a bicikligyártótól kapja kétkerekűjét: a JRI Fixed egyedi megrendelésre készít kerékpárokat, maradéktalanul kielégítve a vásárlók igényeit.

Vettel új bringájától te is ledobod a láncot 1

Valószínűleg Vettel is nagyban beleszólt abba, hogyan is nézzen ki bringája. Versenykerékpárján állandó sisakjának színei, a fehér, a sárga és a fekete köszönnek vissza, ám az inspirációt nem fejvédőjéről, hanem honfitársától, a kétszeres ralivilágbajnoktól, Walter Röhrltől nyúlta.

Walter Röhrl és Christian Geistdörfer itt a San Remo ralin veret 1985-ben a sport quattro S1-gyel. A képgalériában megtalálhatók a raliautók evolúciós fokozatai

A 14-szeres vb-futamgyőztes legenda az 1980-as években érte el legnagyobb sikereit: 1980-ban egy Fiattal, 1982-ben egy Opellel lett világelső. A többség azonban mégis az Audihoz köti Röhrlt, pályafutása végén ugyanis az ingolstadti márka színeiben versenyzett, és velük futott rekordidőt a Pikes Peaken 1987-ben.

Vettel új bringájától te is ledobod a láncot 20

Az S1-es Audi színei és a ralibajnok neve is visszaköszön Vettel kerékpárján.