Azon vállalkozások többsége, melyek márciusban kezdték meg működésüket, a koronavírus-járvány miatt nehéz hónapokon mentek keresztül, szerte a világban. Kifejezetten igaz volt ez a vendéglátásra, ám egy tokiói üzlet forgalmán ez alig-alig látszott meg. Tokió trendi negyedének számító Nakameguróban is ekkor nyílt egy kis üzlet, és a válság ellenére is azonnal értékesíteni tudták portékájukat.
A vásárlók különleges, gyümölcsalapú szendvicseket és desszerteket vásárolhatnak az aprócska helyiségben, melynek gyorsan híre ment a közösségi médiában. Az óriási, színes gyümölcsválaszték napról napra egyre több vevőt vonzott a bejárathoz, nem kellett sok időnek eltelnie, hogy kígyózó sorokban várakozzanak a vevők szendvicseikre.
A gyümölcsszendvicsek, melyek gyakorlatilag gyümölcsből, tejszínes krémből és némi tésztából állnak, már korábban is ismertek volt a szigetországban, ám ez az üzlet új magasságokba emelte a gasztronómia eme ágát eddig nemigen használt hozzávalókkal. Egy-egy szendvicset általában 380 és 730 jen (1100-2100 forint) közötti áron kínálnak ízesítéstől függően.