Cruise, magyarul cirkálás – ez a neve az orosz mobiltuningoló műhely, a Caviar legújabb kollekciójának. Az iPhone-ok személyre szabásával foglalkozó vállalat nem kevesebb, mint tíz új készülékvariánst mutatott be a nagyközönségnek. Új mobiljaikat akár egy nyári kollekcióként is értelmezhetjük, hiszen mindegyik változat egy-egy, a gazdagok körében népszerű úti célról kapta a nevét.
A mobilok a cégtől korábban megszokottakhoz képest jóval kevesebb aranyat tartalmaznak. Az Apple csúcskészülékeit, az iPhone 11 Prók külsején kiviteltől függően a strucc- és a rájabőr dominál. Mindkét állat borítását használják a divatiparban: táskák, övek, pénztárcák és cipők készülnek az állatok borításából.
A Caviar – talán a koronavírus-járvány hatásai miatt is – magukhoz képest alacsony áron kínálja a mobilokat. A legolcsóbb, 64 GB tárhellyel rendelkező iPhone 11 Prókért változatok 4980 dollárért, átszámítva bő 1,5 millió forintért megvásárolhatóak. A kollekció csúcsmodellje, a Hawaii sem kerül 5600 dollárnál (1,7 millió forintnál) többe, pedig a rájabőr borítást lézerrel gravírozott arany-titán pálmalevelek dobják fel. Ez az ár természetesen növekedhet, ha a vásárló az iPhone 11 Pro Max modelljét választja, ekkor a végösszeg 6750 dollár, azaz több, mint kétmillió forint is lehet.