Post Malone 2015-ben robbant be a köztudatba, a rapper dalait a hazai rádiók is rendszeresen játsszák. Az amerikai zenész vígan meg is él ebből a tevékenységből, de nemrég úgy döntött, hogy belevág a borbizniszbe is. A többszörös platinalemezzel rendelkező előadóművész májusban jelentette be, hogy júniustól a nevével fémjelzett francia rozéborokat is lehet már kapni.
„>
Két nap alatt eladott 50 ezer palack bort a tetovált arcú rapper
Post Malone rozéját a rajongók úgy vitték, mint a cukrot, de a termék a borkóstolóktól is remek visszajelzéseket kapott.
A 22 dollárba (6800 forintba) kerülő italból első körben 50 ezer palackot adtak el, a kereslet azonban olyan nagy volt a Maison No. 9 iránt, hogy két nap alatt elfogyott a készlet. A Vivino nevű webshop, ahol meg lehetett vásárolni Post Malone borát, az első nap reggelén összeomlott, ugyanis egyszerre túl sokan szerették volna megvásárolni a nedűt.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A zajos siker akár a rajongók hadának is betudható, akik szinte bármit hajlandóak megvásárolni, amin szerepel kedvenc előadójuk neve. Jó hír viszont, hogy nem pancsolt lőrét vásároltak az emberek: a borokat értékelő Wine.com 90 pontosra értékelte a százas skálán az italt, és más helyekről is pozitív visszajelzések érkeztek.
„Már egy ideje gondolkoztam azon, hogy elkészítsem az első saját boromat” – árulta el korábban Post Malone, aki az utóbbi időben a rapperkedés mellett a színészetbe is belekóstolt: Mark Wahlberg oldalán egy Netflix-filmben, a Spenser Confidential című akciómoziban szerepelt nemrég.