Magyar idő szerint szeptember 30-án, hajnali 4 óra 27 perckor emelkedik a levegőbe Northrop Grumman űrjárműve, a Cygnus. 3,6 tonnás, a Nemzetközi Űrállomásra tartó rakománya között tíz tubus éjszakai arckrém is helyet kapott: nem mintha a NASA kérte volna, vagy az űrhajósok panaszkodtak volna bőrük állapotára, a szérumnak azonban jelentősége lesz.
A kozmetikumokat gyártó Estée Lauder ugyanis megegyezett az űrügynökséggel, hogy a Földön kívül reklámozzák terméküket. Az asztronautáknak nem csak a szépülés lesz a feladatuk, hanem ennek rögzítése is kép, illetve videó formájában.
A NASA mostanában kezdett el egyre nyitottabbá válni az ilyen jellegű együttműködések terén, ám az űrreklám úttörőinek egy orosz asztronauta és a Pizza Hut számít: 2001-ben Jurij Uszacsov fogyasztott el egy pizzát a Nemzetközi Űrállomáson. Az ételt jól megfűszerezte, főként sóval, mert a beszámolók szerint odafent tompábbak az ízek.
A poén már csak az lenne, ha a kozmetikai cég űrben forgatott reklámját Tom Cruise űrben forgatott filmje előtt leadnák.