Főleg a minőségi whiskykről, a Yamazaki és Hibiki márkákról ismert a japán Suntory. A világ egyik legnevesebb, lepárlást végző vállalkozása ez, így ha ők dobnak piacra egy sörszerű üdítőt, az mindenképp megérdemli a figyelmet.
A japán cég szakemberei pedig most egész extrém termékkel léptek piacra. Kifejlesztettek egy „mindenmentes” sörre hasonlító üdítőitalt, amiből kihagyták az alkoholt, a kalóriákat és a cukrot. Sőt, magát a sör lelkét, a teljes fermentációs folyamatot lehúzták a vécén, de a maláta és a komló aromáját valahogy sikerült megmenteniük.
Legalábbis ez az ígéret, és a megfelelő aromakomlókkal, helyi forrásvíz felhasználásával egy ennyire profi cégnél csak nem gyártanak alsópolcos löttyöket, főleg nem flakononkénti 15 dolláros (4500 forint) áron.
Nálunk nem kapható, de már a reklámjáért is érdemes kattintani.