Korábban már írtunk az egyre inkább elterjedőben lévő éjszakai drónbemutatókról, melyek ha nálunk még nem is, keletre már kezdik átvenni a hagyományos tűzijátékok és más látványos show-elemek helyét. A látványhoz ugyanis nem kell más, csak pár ezer apró világító repülőalkalmatosság és egy jól megírt program, és a drónok ennek alapján, szinte hiba nélkül végzik a dolgukat.
A technológia mindenféle világcéget megmozgatott már: az autóiparban a Volkswagen volt az egyik első, akik ehhez az elemhez nyúltak az ID.4 kínai bemutatója során.
Példájukat követte a Genesis. A Hyundai luxusmárkája nagyszabású bemutatóval ünnepelte meg Sanghajban, hogy beléptek a világ legnagyobb autópiacára. A 3000-nél is több drón két- és háromdimenziós mozgó formákat, valamint feliratokat is megjelenített, melyek kirajzolásához mindössze néhány másodperc kellett. A látványt csak fokozta a kínai metropolisz éjszakai látképe, tényleg ámulatba ejtő az eredmény.