A találkozókra épített egyedi autókon gyakoriak a típusidegen felnik. Nem utángyártott, hanem más típus gyári kerekeiről van szó, amelyeket minden autórajongó azonnal felismer. Ezzel az egyszerű trükkel minimális munkával, és Porsche 911 felnikkel lehet a mezei Golf II-esből a murvás parkoló királya.
A hatás akkor a legjobb, ha drága, ritka autóról származik a kerék, a Ferrari, a Lamborghini, a Bentley, és a Rolls-Royce a kategória kedvelt választása még, de aki igazán egyedit akar, az erre a szettre fog lecsapni.
Ez a négy BBS ugyanis a kilencvenes évek egyik legendásan ritka sportkocsiján volt látható, a Bugatti EB110-esen. A múló idő ajándéka, hogy a születésekor extrémnek számító méret ma már általánosnak mondható, és a legtöbb kompakt autó alá befér. Ennél a szettnél az első kerekekre 245/40 R18, hátra pedig 325/30 R18 méretű abroncsok kerülhetnek.
Nos igen, a hátsó méret azért elég komoly kihívás, de óvatos karosszériamunkával, és a jó öreg nyomtávszélesítő alkalmazásával bármi alá be lehet szuszakolni ezeket is.
A nagy kérdés már csak az ár, ami majd a licit zárásának idején derül ki. Jelenleg 8-12 ezer eurót remélnek érte az RM Sotheby’s aukciós oldalán, vagyis 3-4 millió forintot.
Bugatti EB110
Az autó Marcello Gandini tervei alapján készült, aki jelen volt a Lamborghini Countach születésénél is, szóval ha hasonlóságokat vélsz felfedezni a két autó között, az nem a véletlen műve. A Bugatti Automobil SpA 1991. szeptember 15-én mutatta be az EB110-et Párizsban, Ettore Bugatti születésének 110 éves évfordulóján.
3,5 literes, V12-es motorja 560 lóerőt termelt 8000-es percenkénti fordulatnál. Álló helyzetből 100 km/órára 3,4 másodperc alatt gyorsul, végsebessége 343 km/óra. 1991 és 1995 között összesen 139 példány látta meg a napvilágot, és aki jelenleg a garázsában tudhat egyet közülük, az nagyon nem akar megválni tőle.