Ahogy számos országban, úgy Dél-Koreában sem nyitottak még ki teljesen a koronavírus-járvány miatt bevezetett korlátozásoknak köszönhetően. Az egyik helyi mozihálózat azonban nem zárt be teljesen, legalábbis a büféket nyitva hagyták. A békeidőben is a filmszínházak bevételének jelentős hányadát adó pattogatott kukoricát kezdték el árulni, ám vittek egy csavart a történetbe.

A szokásos méretek helyett ugyanis rögtön nagyban gondolkoztak, és cementeszsákhoz hasonló méretű papírtasakokat kezdtek el megtölteni popcornnal. A házibulikra is elegendő kiszerelésű kukorica reklámkampányához készítettek még néhány fotót egy fess helyi fiatalemberrel, innentől pedig nem volt megállás.

Hatalmas siker a zsákban árult mozis popcorn 1

A zsákokat 9900 vonért (2500 forintért) kezdték el árulni, az emberek pedig elözönlötték a nyitva tartó mozibüféket, tucatjával hordva haza a csomagokat.

Hatalmas siker a zsákban árult mozis popcorn 2 Hatalmas siker a zsákban árult mozis popcorn 3

A hálózat saját bevallása szerint egyébként komoly pénzügyi krízisbe került: mozitermeik egy részétől megváltak, de bérbe is adták őket videojátékosoknak, akik korábban még sosem játszhattak egy vetítővászonnyi képernyő előtt.