A koronavírus-járvány lecsengésével egyidejűleg az embereknek megjött a kedve az utazásokhoz is. A bizonytalanság azonban még mindig a levegőben van, így sokan az autót választják mint közlekedési formaként, mellyel megközelítik nyaralási célpontjukat.
Az utazások tervezésekor manapság alig akad olyan ember, aki ne keresne rá az interneten, hova is menne. Sokan az online térben is tervezik meg utazásaikat. Ennek egyik formája a Pinterest nevű oldal, ahol az emberek témák szerint rendezett képeket oszthatnak meg egymással.
A Honda ezen a közösségi oldalon nézett szét egy kicsit mélyebben, különös tekintettel az autós úti célokként meghatározott fényképeket elemezték. 650 népszerű európai úti céllal vetették össze találataikat, majd meghatározták, hova is utaznának ezek a felhasználók.
A legnépszerűbb úti cél a brit Cornwall lett, mely Anglia legnépszerűbb tengerparti üdülőhelye (nyitóképünkön). A dobogó két alsó fokára két olasz helyszín, Toszkána és Amalfi fért fel: előbbi az építészet és a tájak szerelmeseit vonzza, utóbbi helyre pedig inkább a tengerparti nyaralást keresők utaznának.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A dobogóról lecsúszott a francia-spanyol határon fekvő hegylánc, a Pireneusok, valamint egy autós szempontból izgalmasabb helyszín, a North Coast 500. Ez egy 516 mérföldes út Skócia északi partja körül. Az útvonal jelenlegi formájában viszonylag rövid ideje, 2015 óta létezik, ekkor kötötték össze Skócia északi felvidékének számos látnivalóját egyetlen túraútvonallal.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon