Minden férfi garázsában akadnak érdekes szerkezetek, de egy működő, indítható sugárhajtómű azért kevés helyen akad. Aki viszont lecsap erre a Bristol Siddeley Viper turbojet hajtóműre, az elmondhatja magáról, hogy birtokolja a szomszéduszító masinák egyik legdurvább darabját.
Ez a szerkezet 1953-ban állt hadrendbe az Angol Királyi Légierő kötelékében, és több névváltás után (volt Rolls-Royce gyártás is) csak 2011-ben nyugdíjazták. Rengeteg típusba beépítették, megtalálható volt a Bell X-14 VTOL, Handley Page HP 115, Aermacchi MB.326, GAF Jindivik Mk.3, Piaggio-Douglas PD.808 repülőkben.
A motor felújítva kerül átadásra, kerozintartállyal, akkumulátorral, vezérlőpanellel, némi használati útmutatóval együtt. Mivel utánégetővel is felszerelték, aminek aktiválásához nem árt némi felkészültség. A licit jelenleg 2,1 millió forinton áll.