Újabb nagy lépést tett az Airspeeder az első „óriásdrón” versenysorozat felé. Immár két géppel is tudtak kötelékben repülni.
Ülés és kormány is van a videón látható Airspeeder harmadik verziójában, pilótája mégsem a fedélzeten, hanem egy távoli ponton foglal helyet, és onnan irányítja járművét. Ez logikus biztonsági óvintézkedés a bajnokság első évadára: a várakozások szerint 2022-ben jöhet a következő lépcsőfok, ahol már a bőrüket is vásárra viszik a pilóták, nem csak a technikát.
A jelenlegi, harmadik szériás versenygépeket hamarosan követi a negyedik kiadás, amelyet már ember vezet, és onnan egyenes az út a civil légi közlekedésbe: a szervezők végső célja ugyanis az, hogy a motorsporton keresztül fejlesszék ki a biztonságos, könnyen kezelhető városi utas- és áruszállító járműveket.
A jelenlegi, harmadik kiadás villanymotorjai 95 százalékkal erősebbek, mint a 2. szériás prototípus volt, ugyanakkor a tömegnövekmény csak 50 százalékos volt. Maga a repülő szerkezet mindössze 100 kg-ot nyom, miközben a motorteljesítmény 96 kW (130 LE). A végsebességet 120 km/órában maximálták, de a jármű kényelmesen többet tudna ennél.