Májusban a Lamborghini versenyrészlege, a Squadra Corse bemutatta az új Huracan Super Trofeo EVO2-es versenyautót, mellyel elsősorban saját kontinentális sorozatukban küzdhetnek meg egymással a pilóták, de különböző GT-versenyeken is fel-felbukkan. Az eddigi legerősebb versenypályára épített Lamborghini borítása alatt egy 620 lóerős, 5,2 literes V10-es üvölt, melynek maximális nyomatéka 570 Nm.

A legdurvább verseny-Lambónak is saját óra jár 1

A csúcsgépnek kijár a tisztelet – ezt pedig nemcsak a Lamborghini, hanem óragyártó partnerük, a svájci Roger Dubuis is így gondolja. Így született meg az Excalibur Spider Huracán karóra, mely minden színváltozatot is beleértve már a 11. időmérő eszköz, melyet a Lamborghininek készítettek.

A legdurvább verseny-Lambónak is saját óra jár 2

Ahogy az előző 10 esetében, úgy itt is az óra járásáról egy speciálisan a Lamborghininek készített szerkezet gondoskodik. Erre épül gyakorlatilag a többi rész főként karbonból és titánból, mely nem csak az autóval húzott újabb párhuzam egyik megnyilvánulása, de a súlycsökkenés miatt így hordani is kényelmesebb az órát.

A legdurvább verseny-Lambónak is saját óra jár 3

A limitált számú, 88 példányban készült időmérő eszközért darabonként 59 500 dollárt (18,5 millió forintot) kér a gyártó, de ez szinte semmi a legdrágább Lamborghini órához képest: az Excalibur Spider Aventador S White Ceramicból csak 8 készült, ára 234 ezer dollár (73 millió forint).

A legdurvább verseny-Lambónak is saját óra jár 4