A fogyasztói társadalomból már többször gúnyt űző MSCHF nevű cég ezúttal a világ egyik leghíresebb youtuberével, MrBeasttel fogott össze. Utóbbi különféle pénz-, autó-, illetve mindenféle vagyontárgy-osztogatós videói révén vált világhírűvé. Ő volt az, aki nemrégiben tető alá hozta a népszerű Netflix-sorozat, a Squid Game játékait, és valódi pénznyereményt kínált a győztesnek.

A partnerek most egy Lamborghinit kínáltak fel valakinek, mindössze 35 dollárért, átszámítva közel 11 500 forintért. A csavar az, hogy az összeg befizetése után a vásárló nem tudja, mekkora sportkocsit kap kézhez: lehet ez egy aprócska játékautó, egy távirányítós autó, egy kisgyerekeknek való egyszemélyes elektromos játék vagy a valódi sportkocsi.

a videó a hirdetés után indul

A játékban akár vásárlás nélkül is részt lehet venni, ehhez a résztvevőknek egy megadott címre el kell küldeniük a jelentkezésüket. Egy ember legfeljebb tízszer jelentkezhet így, és ők is egyenlő eséllyel szállnak harcba a főnyereményért. Mindez a folyamat jövő januárig, vagy addig tart, ameddig negyedmillióan nem jelentkeznek.

Az egész játék végén öt első helyezettet hirdetnek. Négyen közülük egy-egy használt Lamborghini Gallardóval, valaki pedig egy használt Aventadorral lesz gazdagabb. A második díjból, az akksis gyerekautóból 250-et, a távirányítós játékból 2500-at sorsolnak ki.