A Lamborghini híres bikája egyre több dologra kerül rá, ám ezek a bikák némileg eltérnek egymástól. Alapvetően kétféle Lamborghini-logót különböztethetünk meg egymástól, attól függően, melyik cégről beszélünk. Az alábbi cikkben is látható széken például a sportautókat gyártó vállalat emblémája tűnik fel, míg az ebben a cikkben piros színű pajzson látható a bika.

Utóbbi a Tonino Lamborghini logója, azé a cégé, mely sosem készített autókat, de lévén, hogy a „nagy” Lamborghinit alapító Ferruccio fia vállalatáról van szó, az autógyártó lifestyle márkájaként működik és szoros kapcsolatban állnak egymással. Ők voltak azok, akik most összefogtak a kanadai Flora Growth nevű vállalkozással, akik kannabisszal foglalkoznak, de nem pszichoaktív szereket árulnak.

A két fél találkozásából született meg a kannabidiollal (CBD) felturbózott kávé. „Mindig is be akartak szállni a kannabiszba, de biztosra akartak menni, hogy olyan partnerrel teszik ezt, akik nyomon követhetőek, és megvan a tudásuk, mely biztosíthatja a Lamborghini-termékek minőségét” – mondta a kanadai fél vezérigazgatója.

Egyelőre kétféle ízben (fekete és vanília) kapható majd CBD-s kávé. A Tonino Lamborghini számára maga a kávézás nem újdonság, már a 90-es évek óta készítenek feketét, de van forró csokijuk is, sőt, vodka és energiaital is szerepel italkínálatukban.