Mára a világ egyik legpénzközpontúbb sporteseményévé vált a Super Bowl: elég, ha csak a szünetekben levetített, dollármilliókért leadott tévéreklámokra, a játékosok fizetésére vagy éppen a jegyárakra gondolunk.
Az amerikai foci felkapott eseményét természetesen az autógyártók is kihasználják: a Kia például egy cuki robotkutyás szpottal jelentkezik, de ki merjük jelenteni, hogy a legszórakoztatóbb idei alkotás a BMW nevéhez köthető. Az elektromos iX modellt középpontba állító egyperces hirdetés főszereplői a görög istenek: Zeuszt Arnold Schwarzenegger, Hérát pedig Salma Hayek alakítja.
A főistenek úgy döntenek, hogy nyugdíjba vonulnak, a tökéletes helyszín ehhez pedig Kalifornia. Nyugtuk azonban ott sincs: isteni erejét mindenki ki akarja használni Zeusznak, legyen szó lemerült sövényvágóról vagy golfkocsiról, ám jön a megmentő villanyautó, amit öröm vezetni és nincsenek vele ilyen gondok.
A fent látható reklám a maga nemében szórakoztató. A BMW nem bízott ezzel kapcsolatban semmit a véletlenre, ugyanis a színészek mellett a stábtagok is a szakma legjobbjai közé tartoznak. A kisfilm rendezője a kétszer Oscar-díjra is jelölt Bryan Buckley volt, akinek nevéhez több mint 65 Super Bowl-hirdetés köthető.