A Super Bowlon olykor előfordul, hogy hosszú ideig emlékezetes, akár az egész ipart megreformáló reklámokat is láthatnak a nézők. A horrorösszegekbe kerülő hirdetések mezőnyében persze a legtöbben a kockázatoktól mentes, biztos sikert szeretik. Ezt az utat követte a BMW is, reklámjuk pedig az idei év egyik legviccesebbje lett:

A kriptovaluták világában utazó Coinbase azonban mert kockáztatni. Hirdetésükben egy percig pattogott egy, a színét változtató QR-kód a képernyő szélei között, aki pedig beolvasta azt, 15 dollárnyi bitcoinhoz juthatott egyetlen regisztrációval. Az akció – a 15 dollárok kifizetése nélkül -, vagyis maga a hirdetés becslések szerint 14 millió dollárjába (4,38 milliárd forintjába) kerülhetett a cégnek.

a videó a hirdetés után indul

Ha úgy érzed, hogy már láttál ehhez hasonlót életedben, az nem a véletlen műve. Ez is táplálhatja azt az érzést, mellyel igazán magunkénak érezzük ezt a reklámot, ugyanis szinte mindenki láthatta már a képernyő szélei között színváltással pattogó ikont, amikor egy DVD-t szeretett volna megtekinteni.