Egészen rövid ideje, mindössze 3 hónapja mutatja meg alkotásait a nyilvánosságnak, de mindössze ennyi idő is elég volt ahhoz, hogy 12 ezren kövessék Ilya Stallonét. A művész eddigi legsikeresebb projektjének egyértelműen azt a sorozatot mondhatja, melyben híres márkák logóit értelmezi újra középkori stílusban.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A logók között divatmárkák, tech. cégek és egy burgerkirály is található, a szó legszorosabb értelmében véve a Burger King elnevezést. Alkotása nem kerülte el a vállalatok figyelmét sem, Twitteren például a Windows egyik hivatalos fiókját kezelő admin nevetett egy jót „az 1400-as évekbe visszarepítő” alkotáson. Rajtuk kívül még a Puma is megosztotta az újraértelmezett ugró nagymacskát.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon