Aki el tud költeni 2,8-3 millió dollárt, vagyis nagyjából 1-1,2 milliárd forintot egy autóra, annak akkor sem fog megremegni a keze, ha meg akarja szerezni az ehhez a géphez legjobban passzoló, eredeti bőröndszettet.
A szóban forgó típus a Ferrari F50, a kilencvenes évek legvadabb maranellói alkotása: az ülések mögött 4,7 literes 65 fokos hengerszögű, szívó V12-es motor dolgozik, ami szoros rokonságban van azzal a blokkal, mely Alain Prost Ferrari 641 Forma-1-es versenyautóját hajtotta. A nikasilbevonatos blokkba kovácsolt alumínium Mahle dugattyúk kerültek, továbbá szárazkarteres, így a leggyorsabb kanyarokban sem marad kenés nélkül a motor. 8000-es fordulaton 520 lóerőt ad le, nyomatékból 471 Nm áll rendelkezésre 6500-tól. A mérések szerint 3,9 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 325 km/óra a végsebessége.
Csomagtér? Azt nem igazán terveztek hozzá az olaszok, a gigantikus méretű hűtőventilátorokkal teletömött frontrészben csupán egy karbonszálas kis polc található, ahová egy kézitáska elfér, valamint a felnyitható tetőre került egy még kisebb tároló, amelyben elfér a zakótartó szütyőke.
Ilyen méretű bőröndöket nem lehet találni csak úgy, ezért a Schedoni kifejezetten a Ferrari F50-eshez gyártott egy háromdarabos készletet. A kézitáska tetejére szerelt fogantyúval és két fémcsattal rendelkezik, belül pedig Ferrari márkajellel díszített borítást kapott. A második táska öltönyök, zakók tárolására alkalmas, a harmadik pedig az összes egyéb személyes dolog tárolására, amiktől egy milliárdos sem akar megválni.
Tehát ez a fekete-vörös, bőrből készült egyedi szett került új gazdához nemrég 30 ezer dollárért, vagyis 11 millió forintért. Ennyi pénzért egész komoly prémiumsportkocsikat lehet leakasztani, de az F50 azért más ligát képvisel, vételárához mérten arányosan drága a hozzá tartozó, egyedi táskaszett.