Meglepetés ért pár ügyfelet az Egyesült Államokban, akik a Sonostól rendeltek audiorendszereket. A feladott megrendeléseknek a többszörösét hozta számukra a futár, van, aki kettő-öt darabot kapott a megrendelt egy helyett, és egy extrém esetben harminc egységet szállítottak le véletlenül. A jelenséget szoftverhiba okozta, és a cég azonnal intézkedett, a visszaküldéshez szükséges intézkedésekkel keresték meg a plusz eszközöket kapó vevőket.
Csakhogy azt nem verték nagy dobra, hogy a helyi hatósági szabályozás szerint a vevő akár meg is tarthatja a véletlenül neki szállított árut. Az amerikai Szövetségi Kereskedelmi Bizottság (FTC) álláspontja szerint „Soha nem kell fizetnie olyan dolgokért, amelyeket nem rendelt meg, de már megkapott” – olvasható a weboldalon. „Nem kell visszaküldenie az így kapott árut, jogában áll megtartani azt ingyenes ajándékként.”
Egyesek így egész jól járhattak, másoknak viszont a kéretlen rendelések fejében a bankkártyájukat is megterhelték. Egy extrém esetben a szerencsétlen vevőnek 30 tételt küldtek ki, és ki is számlázták a mintegy 5,7 millió forintos vételárat. Neki hosszas levelezésbe került, amíg elérte a cégnél, hogy az egész folyosót torlaszoló pakkot, úgy ahogy van, vigyék vissza, valamint megtérítsék a kiadást.