Ezüst Oroszlán-díjjal jutalmazták a Hyundait egy francia tematikus fesztiválon, ahol a reklámszakma apraja-nagyja összejön. A dél-koreai gyártó a klímaváltozás legsúlyosabb következményeire szerette volna felhívni a figyelmet utcai plakátok segítségével.
Az alapgondolat az volt, hogy a viharos erejű hurrikánok sebességét emelik ki: a forgószelek játszi könnyedséggel kapnak fel mindent, ami az útjukba kerül, ez alól pedig az autók sem kivételek. Két korábbi óriásvihar pusztítását mutatták meg végül plakátjaikon: 2005-ben a New Orleans városát elpusztító Katrina hurrikán 280, a 2018 végén Japán számára rekordnagy anyagi kárt okozó Jebi tájfun a mérések szerint 285 km/órás sebességgel fújt legalább egy percen keresztül.
A Hyundai célja, amellett, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy karbonsemleges lesz, egy zöldebb és ökopozitívabb világról szóló párbeszéd elindítása volt.