Egy ideje már feljövőben vannak a háromdimenziós reklámok, vagy legalábbis ezt a látszatot keltik. Az illúziót könnyű elérni, ha van az embernek két kijelzője, melyek széleiknél összeérnek 90 fokos szögben, így egy épület sarkából rögtön egy látványos reklámfelület születhet.
A Dél-Koreából és Japánból világhódító útra indult megoldás természetesen megvetette a lábát a fényreklámok Mekkájában, New Yorkban is, a metropolisz manapság több ilyen dupla kijelzős hirdetési felület otthona. Ezek közül bérelt ki nemrég egyet a Netflix, hogy új sorozatát, a Resident Evilt reklámozza.
Habár a kritikák szerint eddig nagy bukásnak tűnik a szörnyes videójátékra és a szintén ezt a címet viselő filmre alapuló széria, a hirdetés, melyet megálmodtak hozzá, hátborzongatóan látványosra sikerült. A Times Square egyik legnagyobb két kijelzős reklámtábláján időről időre megjelent a Licker nevet viselő szörnyeteg, kitörte üvegkalitkáját és nevéhez méltóan megpróbálta megnyalni a járókelőket.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Az illúzió legjobban itt is akkor működik, ha a kijelzőktől bizonyos távolságra, pontosan a szélek összeérésének irányából néz az ember – ott még nem tartunk, mint amit a Vissza a jövőbe 2-ben láttunk.